سلام. در ادامه می خواهم به شما طرز تهیه ترشی گوجه یا سالاد زمستونی را آموزش بدهم. این ترشی از جمله ترشی هایی هست که ترشی کمی داره و همه می توانند آن را در منزل برای خود درست کنند یا اینکه آن را به فروش برسانند و از این راه کسب ثروت کنند. توجه کنید که این ترشی یکی از بهترین ترشی هایی هست که در فصل پاییز می توانید از آن استفاده کنید و آب ترشی گوجه برای کم آبی بدن در فصل پاییز بسیار مناسب است.

 

برای شروع کار به مواد زیر نیاز خواهیم داشت:

گل کلم

هویج

کرفس

پوره گوجه

سیر و موسیر

سیاه دانه و فلفل قرمز

نمک

ابتدا سبزیجات را خوب شسته و آن ها را ریز خرد می کنیم. سپس یک پارچه سفید بزرگ را پهن می کنیم و مواد خرد شده را جدا جدا درون آن ها قرار می دهیم تا به خوبی خشک شوند.  

پوره گوجه را داخل قابلمه ای می ریزیم و با شعله ملایم به مدت ده دقیقه آن را می جوشانیم. یک لیوان سرکه قرمز یا سفید را به آن اضافه می کنیم. سپس یک تا یک و نیم قاشق غذاخوری نمک را اضافه می کنیم و آن را هم بزنید.

حالا نوبت به اضافه کردن سبزیجات به داخل پوره گوجه می رسد. به آهستگی این سبزیجات را به پوره اضافه می کنیم و کاملاً آن را مخلوط می کنیم.

مقداری دانه فلفل سیاه و گشنیز، سیر و موسیر خیس خورده ، یک عدد فلفل قرمز تند، کمی برگ کرفس خورد شده به مواد اضافه می کنیم.

حالا وقت آن رسیده که این ترشی را به داخل شیشه منتقل کنیم. همچنین شما می توانید در آخر، کمی سیاه دانه و گلپر نیز به مواد تان اضافه کنید. بعد از ده روز می توانید از این ترشی استفاده کنید.

 

فروش ترشی رب گوجه:

برای فروش این ترشی ها، علاوه بر صحیح و کامل درست کردن این ترشی، به چیزی برای معرفی بهتر خود نیاز دارید. به همین دلیل بهتر است که برای معرفی بهتر و حرفه ای تر خود از برچسب های کاغذی و رنگی کمک بگیرید. شرکت چاپ سورن  می تواند این کار را برای شما با کمترین قیمت انجام دهد. همچنین شما می توانید برای مشاهده و چاپ برچسب کاغذی از این لینک

https://sorenprinting.com/catproduct/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84

استفاده کنید.